Mengenai Saya

Foto saya
Hai. Nama saya Adam. Seorang yang dikatakan sempurna ciptaan oleh tuhan.

Produk Yang Saya Jual. Klik Sini !

Sabtu, 15 November 2014

MASA UNTUK PULANG

                Assalamualaikum geng. Hari ni aku rasa sungguh gembira. Hang pasai pa gembira sangat ni? Habak mai. Hah... Nak habak la ni... Cerita dia hari ni aku dah boleh keluar dari wad. Alhamdulillah, syukur kepada Allah. 

Jom balik. Tengah semangat ni.
Perasaan dia tu macam bebas dari penjara. Pasai pa plak macam penjara? Bukan kena dera pon. Memang la tak kena dera. Tapi kau dah terbaring je kat situ, tak ke pishang.. Kau bayang kan je la, nak kencing pon kat bekas dia bagi. Nak mandi? Hahaha... Cerita dia aku tak mandi 2 hari. Kemudian esoknya baru la dapat kau segarkan badan. Macam mana tu? Pakai kain basah lap kat badan je.

PISHANG
Sepanjang aku kat wad ni, mama aku dengan kembar aku yang jaga. Di sebelah pagi mama aku yang jaga. Manakala di sebelah malam, kembar aku yang menjaga aku. Waktu aku kat wad boleh dikatakan masa aku dihabiskan dengan tidur. Ya la, mana taknya kau tidur je. Setiap hari 3 kali kena cucuk dengan ubat. Lepas tu terus aja mengantuk. Tup tup je kau dah tak sedar.

Makanan sihat gitu. Tawar. huhu


Tapi hari aku akan merindui semua tu. Dah tak lagi kena cucuk. Tak ada lagi makan tawar. Tak ada lagi melayan akak nurse yang gedik. Huhu... terima kasih akak akak nurse yang jaga aku. Walaupun kadang kala jadi singa dengan aku. Hehehe. Lov yall plus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan